FANDOM

Malline:Quote3 Malline:Quote3 Malline:Quote3 Termi "Majorointi" viittaa linkittämiseen ja yleiseen kunnioittavuuteen sekä toiveeseen katsella tätä artikkelia ainakin kolmesti minuutissa. Malline:Quote3 Malline:Quote3 Malline:Quote3 Malline:Quote3 Malline:Quote3 Malline:Quote3 Malline:Quote3

Kettu on vanhan kunnon Jumalan isäukko ja meidän maailmakaikkeutemme sielu. Piti aikoinaan bileet, joihin tuli niin paljon vieraita, että maailmankaikkeus romahti kokoon. Eipä hätiä mitiä: Siitä vain stereot täysille ja äänekkäin kappale soimaan. Tästä tapahtumasta seurasi alkuräjähdys. Karkasi sitten Nexuslaisen ilotytön kanssa ja sai lapsen, Jumalan. Hän sai mahdollisesti toisen lapsen nimeltä Kettu Jr. erään ihmisen kanssa, mutta tätä ei ole todi-CLINK! CRASH! UAAAAAA!!!(tämän kirjoittaja sai Ketulta häntästa päähän) Tämän jälkeen Kettu lähti ankaralle ryyppykierrokselle toiseen maailmankaikkeuteen ja jätti poikansa yksin kotiin, ja poika hän onnistui luomaan maailman, ja aiheuttamaan aikalailla Koirata. Kiusatakseen poikaansa Kettu kutsui maailmankaikkeuteen kylään kaverinsa Uusiksen. Humalassa Kettu alkaa harrastaa typeriä, älyttömiä tai tappavia käytännön piloja ja alkaa hihitellä ja pahimmassa tapauksessa kieriä lattialla raivoisan naurukohtauksen kourissa. Äijä on täysi juoppo. Kerran raapi persettään ja räjäytti olemattomiin triljoona triljoonaa triljoonaa triljonaa miljardia miljoonaa tähteä kerralla. Sen jälkeen on varonut raapimasta. Tälläkin hetkellä voimme olettaa hänen tirskuvan änkyräkännissä jossain syrjäisessä baarissa. Tunnetaan myös Spurguna (Älä sekoita Angelus Nobliksien kuninkaaseen, Adamiin eli Spurguun! Paras tapa saada Ketulta turpiinsa on sanoa häntä "Spurgu Kettuksi").

Elämä ja teot Muokkaa

Aina, kun syntyy uusi maailmankaikkeus, syntyy samalla tämän maailmankaikkeuden Kettu. Tämä voidaan vastaavasti ymmärtää toisin päin, eli että aina, kun syntyy uusi Kettu, syntyy samalla tämän omistama maailmankaikkeus. Ketulla ei ole varsinaista lapsuutta sellaisena kuin me sen käsitämme, mikä johtuu siitä, että Kettu on jo syntymänsä hetkenä myös kaikkina aikoina tulevaisuudessa. Näin Kettu siis syntyi maailmankaikkeutemme saadessaan alkunsa. Alkoholiin Kettu tutustui tiettävästi ensimmäisen kerran käydessään tapaamassa ensimmäistä kertaa veljeään Vulpes Kettua. Tällöin hän myös huomasi, että hän pitää kyseisestä yhdisteestä ja että hän pystyy lappamaan sitä sisäänsä hyvin paljon ennen sammumista. Tästä alkaen on Kettu ollut juoppo. Hänelle tuli myös ikäväksemme tavaksi sörkkiä maailmankaikkeutta kännissä ja tehdä kaikenlaisia tyhmiä kokeiluja kuten vesinokkaeläin ja riisipuuro. Ihminen on kyllä ehdottomasti hupsuin hänen kokeiluistaan, itseasiassa niin hupsu, että se ei enää naurata vaan säälittää. Näiden kokeilujen ja Ketun saaman julkisuuden ansiosta myös kaikkien Kettujen arkkivihollinen, Koira, sai rumien aivojensa irstaiden poimujen sopukoissa idean saapua paikalle kuokkimaan ja pilaamaan kekkerit.

Näin Kettu joutuikin ensimmäistä kertaa avoimesti tekemisiin Koiran voimien kanssa, kun Koira lähetti kätyrinsä Olemattomuuden Viisi Kolmiota maailmankaikkeuteen levittämään sekasortoa ja jakelemaan irstaita pilailuversioita Maol-taulukkokirjasta. Onneksi Kettu sai torjuttua tämän ensimmäisen yllätysinvaasion, sillä hänellä on kännissä ollessaan suunnattomat matemaattiset lahjat. Hän onnistui reinterpoloimaan Kolmioiden hypotenuusat ja jakamaan niiden kateettien neliöjuuret piillä. Tämän laskun tulos sattui olemaan juuri sillä hetkellä yhtä suuri kuin universumin iän luonnollisten logaritmien toisen potenssin itseisarvo. Tämä luonnollisesti luhisti kolmiot itseensä, sillä nollalla ei voi jakaa. Koiran joukot olivat suunniltaan tämän takaiskun ansiosta.

Eräänä kesäisenä iltana, kun ilma tuoksui vaarallisen lempeästi ja puiden kahina oli uhkaavan leppeä, sai Kettu päähänsä pitää maailmankaikkeudessaan koko multiversumin suurimmat bileet, joihin kutsuttasiin ihan jokaikinen koko olevaisuudesta (Koiran otuksia lukuunottamatta). Hän alkoi lähettelemään kutsuja ja seuraavan parin miljardin vuoden kuluessa vieraita valui yhä enemmän sisään. Lopulta, kun sisään astui joukko mattimyöhäisiä jostain maailmankaikkeudesta, josta kukaan ei ole koskaan kuullutkaan, raja oli ylitetty, eikä maailmankaikkeuden laajeneminen enään pystynyt vastustamaan vieraiden massan aiheuttamaa kaareutumista. Universumi alko painua kokoon. Seurasi ns. sekasorto-järjestyksellä toteututtu evakuointi, jonka toteutukessa hyöynnettiin "nopeat syövät hitaat" -periaatetta. Viimeiset vieraat poistuivat universumista kun se oli supistunut suunnilleen puhelinkopin kokoiseksi. Tämän jälkeen universumi osoitti uhkaavia merkkejä pisteeksi romahtamisesta, kunnes känninen Kettu mongersi nurkastaan tilanteen kaipaavan vähän musiikkia ja pisti sitä soimaan - volyymin ollessa täysillä. Koko universumi räjähti yhtenä oksennuksen, mauttomien lattialaattojen, diskopallonsirpaleiden ja oluen sekamelskana. Myöhemmin tämä sekamelska muodosti kokonaisuuksia, joista osa oppi kopioimaan itseään ja tultiin sittemmin tuntemaan elämänä. Osa tästä elämästä kehitti "äly" -nimisen ominaisuuden ja keksi uutuudenviehätyksessä, että universumi oli saanut alkunsa tuossa räjähdyksessä ja rupesi kutsumaan sitä alkuräjähdykseksi. Tässä nämä "älylliset olennot" olivat tietenkin säälittävän väärässä, mutta se voitaneen antaa heille anteeksi, ovathan he vielä melko nuoria lajeja universumissa. Me täällä Beepediassa tiedämme kuitenkin totuuden rekursiivisten aikasilmukoiden ja luovan tietohallinnon (creative data management) ansiosta.

Juhlien lälkimainingeissa syntyi myös Ketun poika, Jumala, mikä ei voinut Kettua vähempää kinnostaa. Jumalan äitinä toimi Nexuslainen ilotyttö, jonka kanssa Kettu oli muiden muassa "asioinut" juhlien aikana. Jumalan lapsuudesta olisikin tullut melko ankea, ellei hän olisi löytänyt leikkikaverikseen Saatanaa. Koska Jumalassa virtasi - hänen äitinsä huoruudesta huolimatta - Kettuaalinen veri, ovat monet hihhulit kunnioittaneet häntä universumin mahtavimpana. Hän onnistui sekoittamaan jo valmiiksi sekavia asioita luomalla Maapallon nimellä tunnetun planeetan, joka kiertää erästä merkityksetöntä keltaista, G-spektriluokan tähteä eräässä merkityksettömässä galaksissa. Jumala tökki siellä ja väänsi täällä, ja sai aikaan muunmuassa lukuisia sukupuuttoja sekä vedenpaisumuksen.

Samoihin aikoihin Cthulhu heräsi "ikuisesta" unestaan toisessa maailmankaikkeudessa, söi tuon maailmankaikkeuden ja päätti ottaa ruokatorkut transmondisen portaalin kohdalla, josta hän tipahti meidän maailmankaikkeuteemme. Hänen huhuttiin päätyneen uuteen "ikiuneen" Atlantiksen kadonneeseen kaupunkiin. Hänen perässään seurasi Cthalice Kettu, joka Cthulhun onneksi teki pienoisen laskuvirheen ja päätyi Rigel-7:lle Maapallon sijasta. Myöhemmin sattui ehkä tätäkin pahempi tragedia, kun ennen yhtenä Ketuista tunnettu Suuri Viiva petti Ketut ja liittyi Koiran Valtakuntaan. Viiva saapui tuhoretkelle universumiin ja sai aikaan mittavia vaurioita, kunnes Ketun onnistui pysäyttää pillastunut veljensä häntäiskulla lakuaiseen. Jumala ei lainkaan pitänyt siitä, että Ketun seonnut veli tuli remuamaan "hänen valtakuntaansa" ja kielsi suhteensa tuohon hänet siittäneeseen juoppoon. Kettu ei vastaavasti pitänyt moisesta käytöksestä, vaan kielsi suhteensa Jumalaan. Nykyään heilla on päällä välirikko, jota pahensi Ketun idea kutsua maailmankaikkeuteensa vierailulle hyvä ystävänsä Uusis.

Kukaan ei tarkalleen ottaen tiedä, missä ja miten Kettu Jr. sai alkunsa, mutta jotkut salaliittoteoreetikot väittävät, että hän olisi Ketun toinen poik-WHAM! CRÄSH!! (kirjoittajaan osui häntä) Kettu Jr.ista tuli kuitenkin lukuisten käänteiden jälkeen Mahti ja yksi Ketun arvokkaimmista liittolaisista taistelussa Koiran voimia vastaan. Tässä ei käsitellä Kettu Jr.in elämää tarkasti, koska hänellä on oma artikkeli. He saattoivat kohdata jo Koiran sodan aikana, mutta varsinaisesti Kettu Jr. ja Kettu taistelivat ensimmäistä kertaa rinta rinnan Koiraa vastaan Kettu-sodan aikana. Kettu-sodan jälkeen Kettu Jr. siirtyi Fox Forceen ja Kettu baariin. Kettu ei myöskään luonnollisista syistä (känni, kutsun puuttuminen) osallistunut Kettu Jr.-sotaan. Kettu loi myös Koiralordin, Kettu Jr.in arkkivihollisen, koska Kettu Jr. oli väittänyt, että Kettu ei osaisi luoda hänelle tarpeeksi kovaa vihollista. Heidän suurin yhteinen "projektinsa" oli luonnollisesti Toinen Ketun sota, josta enemmän omassa artikkelissaan. Sodan loppupyykkien aikana Kettu Jr. kuoli epämääräisten olojen vallitessa, mutta hänen huhutaan palaavan Viimeiseen Taisteluun.

Kuvagalleria Muokkaa

Tiedosto:Kettu Baarissa.jpg
Tiedosto:Kettu.JPG

Taisteleva Kettu Muokkaa

Sitäkin on nähty, Kettu taistelemassa. Hänelle tyypillistä on lentää valoa nopeammin, laukoa planeetankokoisia Destruction Orbeja (vaarallinen Kettu-ase) ja hutkia galakseja komeetoilla. Kettu myös lyö hännällä (tuhoisaa!) ja tuhoaa todellisuuksia (vielä tuhoisampaa!). Kettu osaa myös luoda tappokenttiä, suihkautua (liikkua käsittämättömällä vauhdilla vaikka mistä minne tahansa) ja kiduttaa. Kettu soveltaa Kettu-taktiikoita ja -tekniikoita, joissa vastustajaa huijataan mahdottoman tuntuisilla kyvyillä (todellisuudessa pikkujuttu) ja sitten paljastetaan todelliset voimat ja losautetaan se isottelija (l. vastustaja) maan rakoon ja palasiksi. Kettu ei taistele usein, mutta Koiran sotaa edistääkseen hän taisteli kyllä. Kettu ei myöskään ymmärrettävistä syistä ottanut osaa Kettu Jr.-sotaan.

Hyökkäykset Muokkaa

Kettu käyttää taitavasti niin fyysisiä, henkisiä, kuin energiahyökkäyksiäkin. Fyysiltä voimiltaan hän on huippuluokkaa ja ajatustenlukukin onnistuu. Hän opetteli kaikki energiahyökkäykset, mutta koska se ei riittänyt, hän keksi omia energiatyyppejä ja niille sopivia hyökkäyksiä. Nämä valo- ja pimeysiskut eivät viittaa hyvään ja pahaan vaan olemiseen ja olemattomuuteen. Hän kehitti nämä iskut Kettu Jr.in "Existenz"- ja "Nothingness"-hyökkäyksien perusteella. Mukana on Kätevyys/Voimakkuus-aste (K/V-aste) ilmaistuna tähdillä *-**********

Miekat Muokkaa

Ketuilla on myös miekkoja, joita hän on viimeaikoina hankkinut useampia. Hän voi myös hyökätä niillä kaikilla kerralla (ns. yhdeksän miekan tekniikka, joka tunnetaan myös nimillä "tappo", "avada kedavra", "äkkikuolema", "KertalaakiTM" ja Narutofanien parissa myös "ketunhäntärankaisuna").

  • Tuliterä: Tämä miekka on nimeltään Tuliterä (engl. fireblade, lat. pyroacumen). Tuliterä on tosi hieno ja pitkä. Tuliterää heiluteltaessa sen terä lyö liekkejä, mikä on todella upean näköistä. Pään päälle nostattuna se leimahtaa liekkiin. Tuliterä leikkaa kaiken mitä sillä haluaa leikata. Tuliterä valaisee pimeässä ja syttyy itsestään liekkeihin, jos lähellä on Koiran otuksia. Kettu voi kutsua tuliterän luokseen vaikka lipaston laatikosta. Tuliterä voi aiheuttaa poltteellaan myös tuskaa vihollisille. Miekka on tuhoutumaton ja ikuinen.
  • Hopeavasama: Hieno pitkä, hopeinen miekka. Hopeavasaman voi käskeä loistamaan valoa tai muutuumaan näkymättömäksi. Hopeavasama imee itseensä sitä vastaan hyökkäävien energiaa, ja antaa ne takaisin yhdessä paketissa. Hopeavasaman tuhoutumattomuus on epävarmaa, koska se pystyy aina väistämään tai absorboimaan kaikki tuhoiskut.
  • Jääsäilä: Terävä, sulamattomasta ikijäästä tehty miekka, joka sammuttaa kaikki liekit, niin sielun kuin tulienkin. Jääsäilä on läpinäkyvä, kristallimainen. Jääsäilä imee itseensä kaiken lämmön vihollisista ja muuttaa sen kylmyydeksi.
  • Lasermiekka: Niinkuin Star Warsin jedeillä, mutta hienompi ja vaikeampi käytellä. Pinnalla ei ole mitään nappeja. Miekka leikkaa useimpia aineita.
  • Sähkömiekka: Muistuttaa Lasermiekkaa, mutta terä koostuu sähköstä.
  • Aurinko: Miekka, jonka terän päässä on ilkeitä piikkejä. Repii hyvin sisäelimiä. Muistuttaa kultaista.
  • Kuu: Äärimmäisen terävä miekka. Tällä halkaistiin hius viisi miljoonaa kertaa. Katkoo hyvin asioita. Muistuttaa hopeista.
  • Tähti: Pienehkö (alle 4 m) miekka, josta aukenevat kaksi väkästä, kun sen työntää viholliseen. Nämä väkäset repivät auki useita sisäelimiä ja verisuonia, ja jos miekan repii ulos, se repii vielä enemmän elimiä. Muistuttaa platinaista.
  • Pulse iron: Eli pulssirauta räjäyttää vihollisen johon osuu. Terä näyttää koostuvan väreilystä.

Erikoiskyvyt Muokkaa

Tässä lyhyt luettelo Ketun monista taidoista.

  • Destruction Orb: Käytännössä iso valopallo, joka osuessaan viholliseen annihiloi tämän ruumiin, jolloin sen heittänyt saa energiaa. Lentää ilman halki tahdonvoiman ohjaamana, joten harhautusliikkeet eivät tepsi.
  • Tulevaisuuteen näkeminen: Kaikki Ketut pystyvät tähän. Koska Kettu hallitsee omassa maailmankaikkeudessaan TÄYDELLISESTI, hän tietää kaiken, mitä siellä tulee tapahtumaan (asia on todellisuudessa hieman mutkikkaampi, mutta lukijoiden aivoja ei sekoiteta todellisuusmekaniikalla tai Kettu-opilla).
  • Suihkautuminen: Liikkeen kiihdyttämistä niin, että aika-avaruusjatkumo sekoaa ja päästää suihkautujan menemään läpi kaikesta ja kulkemaan älyttömällä nopeudella mistä tahansa minne tahansa. Vaatii rankasti voimia. Oikeastaan Ketut voisivat ulottuvuushyppiä tai luoda madonreikiä, mutta suihkautuminen on niistä hauskempaa.
  • Hännällä lyöminen : Ketun ikioma erikoishyökkäys. Tosin Suuren Viivan tiedetään ärsytystarkoituksessa källineen tämän tekniikan. Iskuun liittyy häntään luotu hyperkiihdytys ja suojaava energiakenttä.
  • Tappokentät: Käytännössä ilmassa leijuva, punainen tai sininen valokalvo. Kaikki mikä törmää tähän kalvoon, katoaa. Kätevää piiritystilanteissa.
  • Yleinen lentämiskyky: Helppoa, ja suhteellisen mukavaakin. Kettu tekee tätä useimmiten valoa nopeammin, eli pimeyden nopeudella.
  • Lihasboosti: Tämän avulla hän voi anastaa vastustajilta (tai sivullisilta) energiaa, jotka hän siirtää lihaksiinsa. Tämän avulla saa mahtavat supervoimat.
  • Telekineesi: Kyky liikuttaa esineitä ajatuksen voimalla. Kettu tekee tämän mieluiten vähintään planeetankokoisilla kohteilla, tai monella pienemmällä kohteella.
  • Valoiskut: Tässä hyökkäystavassa vihollisen niskaan viskotaan erilaisia puhtaasta valosta koostuvia kiekkoja, palloja, keihäitä, nuolia ynnä muuta roskaa. Katso energia.
  • Pimeysiskut: Eivät räjähtele yhtä kivasti kuin valoiskut, mutta ovat silti hauskoja, koska imevät vastustajan sisäänsä. Nämä ovat negatiivista energiaa, ja siksi niillä voi torjua valoiskuja. Muuten samanlaisia kuin valoiskut.
  • Turkissa oleva suojaus: Turkin voi aktivoida, jolloin se muuttuu ulkopinnaltaan kaikki hyökkäykset imeväksi syöveriksi. Turkilla itsensä voi myös kietoa varjoihin, jolloin muuttuu eräällä tavalla näkymättömäksi.
  • Ruumilliset iskut: Tyypillisiä potkuja ja iskuja, mutta paljon boostattuina.
  • Kvanttitubulenssihyökkäykset: Luokitellaan joko W-, X-, tai Z-turbulensseihin. Kettu kehitti tämän vastustamaan sir Pezzkun AT-kenttää. W-turbulenssit yksinkertaisesti rikkovat sen silkalla voimalla (on yksinkertainen, mutta vaatii eniten energiaa), X-turbulenssit neutraloivat sen ja Z-turbulenssit kääntävät sen omistajaansa vastaan (on vaikein luoda, mutta vaatii vähiten energiaa). Nämä vaativat julmetun paljon energiaa ja latautuvat vähintään kymmenen minuuttia. Tosin ne voi ladata jo ennen kamppailua. Nämä perustuvat siihen, että AT-kenttä on kvanttitasolla täynnä mikroskooppisen pieniä reikiä (itseasiassa melkein kaikki on). Näillä turbulennseilla energia saadaan hajautettua ja kutistettua kvanttitasolle.
  • Energianlähde: Nollapiste-energia: Tästä kvanttifysikaalisesta ilmiöstä saa äärettömästi energiaa. Kettu on suuri kvanttiteorian ihailija. Nollapiste-energianlähdettä kutsutaan myös "S0"-energianlähteeksi.
  • Forgotten: "Forgotten" on uusi hyökkäystapa, jonka Kettu kehitti joku minuutti sitten. Forgotten kadottaa uhrin tavalla, joka on aika makea: Hän joutuu unohdetuksi, eli kukaan ei enää edes muista häntä sen lisäksi ettei hän ole enää olemassa.
  • Eterni-verses nonthillius maz-ultra -sähkö: Mahtava, kaikkinielevä salama. Kettu keksi tämän risteyttäessään Leivänpaahtimen, suihkuturbiinin ja Destruction Orbin. Leivänpaahtimen ja suihkuturbiinin yhdistämisestä syntyi laite, johon käden saa kätevästi sisään, jotta salamoiden laukominen olisi helpompaa. On lisäksi upean näköinen vekotin.
  • Everywhere-Everytime: Tällä hämätään vihollista. Tässä ruumis hajautetaan äärettömän moneen kopioon, jotka muoodostavat valtavan pyörivän pilven, ja ovat käytännössä kaikkialla. Jos huomaat maailmankaikkeuden yhtäkkiä pullahtavan täyteen Kettuja, tiedät, että hän käyttää Ew-Et:tä.
  • None: Voiko sen simppelimpää olla: Vihollinen katoaa. Tätä voi tehdä myöskin kokonaisille todellisuuksille tai universumeille, mikä on pirun tuhoisaa.
  • Cutting edge: Tavallinen, kapean shokkiaaltorenkaan näköinen rengas, joka laajenee. Tämä rengas leikkaa kaiken tieltään.
  • Say Cheese!: Tämä on itseasiassa erittäin pirullinen hyökkäys. Tämä tuottaa viholliseen tai mihin tahansa esineeseen pieniä, millin kokoisia reikiä, jotka ovat tuhkatiheään. Esimerkiksi avaruusaluksille tämä on hyvin tuhoisaa.

Vapaa-aika Muokkaa

Ulkonäkö Muokkaa

Ketulla on kirkkaansiniset silmät, joista on sanottu että "niistä lähtee kuin lasersäteet". Ketulla on punainen muttei turkki.

Kysymyksiä ja vastauksia Muokkaa

Miksi avaruus on musta? Muokkaa

Kyseessä on Ketun lempiväri.

Miksi taivas on sininen? Muokkaa

Se on Ketun kakkoslempiväri.

Käykö Kettu paljon naisissa? Muokkaa

Käy, jos on juhlatuulella.

Entä Kettu Jr.in kysymys? Muokkaa

Minä voin vain arvailla (Kettu ei kerro!), mutta...

Kettu sattui itseasiassa tapaamaan Kettu Jr.in äidin viidentenämiljoonantena universalistinsena syntymäpäivänään (yksi universalistinen vuosi vastaa noin käsittämättömän montaa ihmisten vuotta), mutta ei ole varmaa, oliko heidän välillään mitään kontaktia. Ainoa mitä tiedetään, on se, että Kettu Jr. on (ainakin melkein) yhtä kova jätkä kuin oletettu isänsä. Ei ole myöskään tiedossa MIKSI Kettu vaikenee aina kysymyksen tullessa esiin. Eihän hänellä mitään hävettävää olisi.

Kettu Jr.in toinen kysymys kuuluuMuokkaa

Voit sä tehdä musta Ketun, PLIIS?. Vastausta odotellaan.

Kettujen Kokous kutsuttiin asiaa pähkäilemään noin kolme minuuttia sitten. Tuloksiin odotetaan päästävän jonkin ajan kuluttua.

Mitä mieltä Kettu on Kettu Jr.ista? Muokkaa

Kettu pitää Kettu Jr.ia hyvänä jätkänä.

Mitä mieltä Kettu on muista mahdeista? Muokkaa

Kettu inhoaa Koiraa, mutta hänen suhteensa "hyviin" mahteihin on väliltä neutraali viiva positiivinen.

Yleisön kysymyksiä Muokkaa

Laita tähän se asia, jot olet aina halunnut kysyä Ketulta.

Esimerkkikysymys: Mikä on elämän, maailmankaikkeuden ja kaiken alku ja juuri?Muokkaa

14.

Osaatko pidättää kusta niin kauan kuin huvittaa ?Muokkaa

Totta vitussa!

Tärkeitä tapahtumia Muokkaa

Syntymä

Ei sitä osaa selittää. Se on tapahtuma, joka oli ennen ja on aina oleva, ja tulee olemaan, on jo ollut ja mennyt eikä silti ikinä mene.

Kaoottisten kolmioden tapaus
Omituista. Tämä tapahtuma sai Ketun vihaamaan Koiraa. Tässä tapahtumassa Kettu joutui tekemisiin Olemattomuuden Viiden Kolmion kanssa. Nämä kolmiot ovat suuret. Ne ovat (melkein) ikuiset. Ne ovat ei mitään, sillä Kaaoksesta ne tulevat ja Kaaokseen ne ovat menevä.
kivi-paperi-saksien tuleminen
Tässä tapauksessa Kettu ei tehnyt juuri mitään, paitsi soitti veljelleen, Perimedil Ketulle, joka oli Fisfendilus Ketun isä. Lisää tietoa artikkelissa "Kettu".
Viivan petos
Viiva petti Ketut ja liittyi Koira-armeijaan. Lisää tietoa pääartikkelissa.
Koiran sota
Tämän sodan Kettu aloitti ja lopetti. Koiran sota oli suurimpia sotia universumissa heti 2. Ketun sodan ja Kettu Jr.-sodan jälkeen. Katso pääartikkeli.
Kettu-sota
Tähän sotaan hän osallistui myös, koska myös muut Ketut lähtivät siihen. Hänen roolinsa sodassa on verraten vähäinen, sillä hän oli koko sodan ajan korsussa keittämässä kiljua. Pääartikkelin silmääminen olisi hyvä asia tiedonhaluisille Beepedian lukijoille.
Kettu Jr.-sota
Kettu Jr.in pyynnöstä Kettu ei osallistunut tähän sotaan. Asia on merkittävä, koska melkein kaikki muut osallistuivat. Tämän arvellaan johtuvan siitä, että sodasta olisi tullut Kettu Jr.ille liian vaikea, jos Kettu olisi ollut mukana, mutta Kettu Jr. on kuolemaansa asti räjäytellyt tämän väitteen esittäjiä.
Toinen Ketun sota
2. KS oli koko multiversumin historian suurin mättö, mikä ikinä on tai tullaan näkemään. Lue siis se pääartikkeli!

Suhteet Muokkaa

Kettu Jr.
Kettu pitää Kettu Jr.ista ja ryyppää usein tämän kanssa bar Vulpesissä.
Koiran valtakunta ym. Koiran levittäjät
Kettu vihaa näitä syvästi, ja käy säännöllisesti hakkaamassa ne maan rakoon.
Jumala
Tästä Kettu ei pidä, vaikka hän onkin Ketun poika. Kettu ei enää myönnä sukulaisuuttaan Jumalaan. Viivan tulemisen aikoihin Jumala kielsi isänsä, josta Kettu suuttui ja kielsi vuorostaan poikansa.
Saatana
Ei pidä tästäkään, koskapa Saatana on useinkin ollut liitossa Jumalan kanssa. Lisäksi saatana on Kivi-paperi-saksien poika, minkä Kettu sai tosin tietää vasta höykytettyään Alignement Elementalia Suuressa Mätkeessä.
Muut Ketut
Kettu on näille kaikille sukua. Kettu-perheessä keskinäinen yhtenäisyys on aina ollut vahvaa.
GigaCorp ja Nokia
Näiden kanssa Kettu on ollut myös liitossa, ja siksi pitää näistä. Käy joskus kuokkimassa näiden johtukuntien bileissä ja terästää silloin tällöin boolia Mindcracker Xtreme -cocktaililla; joskus hän myös kertoo huonoja vitsejä tai yrittää tasapainotella kymmentä pikaria päänsä päällä samaan aikaan. Yleensä tälläiset juhlat päättyvät farssimaisesti palokunnan, poliisin tai toisinaan armeijan saapumiseen, kun Kettu päättää esitellä muutamia Kettu-tekniikoita.
Avaruuden Unioni
Kettu kuuluu AUn johtokuntaan, koska herra tupla-X tiesi, että jos hänet jätettäisiin siitä pois, hän tulisi pöllimään heiltä kaiken spriin, jota he käyttävät leijutankkien polttoaineena. Useimmiten hän on poissa johtokunnan kokouksista vedoten esim. krapulaan, känniin tai "En ehdi nyt":iin. Kiintoisana detaljinä voidaan mainita, että hän vaati tuolikseen johtokunnan pöytään leopardinnahalla päällystetyn nojatuolin, jonka käsinojissa on minibaarit.
USA, USE ym. Liittoutuneet
Näistä hän ei pidä, ja järjestää siksi niille jatkuvia hankaluuksia. Hän esim. pisti kaverinsa Uusiksen heittämään WTC-tornit tohjoksi curling-kivillä.
Gommandoryhmä ja Armada Force
Näihin hänellä on hyvät suhteet, koska Kettu Jr. on niiden johdossa. Hän tekee niiden jäsenille tosin usein kepposia ja näpistää heiltä viinaa ja suklaakeksejä. Hei eivät kuitenkaan uskalla estää tätä, sillä he tietäisivät saavansa turpiin jos yrittäisivät.
Cthulhu
Kettu on alkanut lämmetä Cthulhulle, kun tämä ei liittynyt Koiran Valtakuntaan. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että he olisivat kavereita tai jotain. Cthulhu on nimittäin saanut turpiinsa useimmissa sodissa, eikä tee juuri mitään kuin nukkuu. Lisäksi maailman syöminen on Ketusta naurettavaa. Hän aikookin olla valmiina Cthulhun mahdollisesti herätessä ja tunkea tämän kurkusta alas läjän kevyesti lahonneita haltian- ja örkinruumiita höystettynä varmuuden vuoksi häntäiskulla lakuaiseen.
Maximus, Mr. Higins, Gaius Ultimatum
Ei juuri pidä kenestäkään näistä. On jo kolmesti tunkenut Maximuksen pään lipaston laatikkoon ja ampunut Mr. Higinsin Z-siipsen polkulentomasiinan viidesti alas. Hän on lisäksi pilannut useita Gaius Ultimatumin parhaista taioista.

Malline:Quote3

Neo
Ketulla on ollut hauska Neon kanssa. Kettukin on sitä mieltä, että Neo on kingi.
Nigel
Kettu pitää Nigelista, koska tämä ei koskaan ole liittynyt Koiran valtakuntaan.
Lonkeromestarit
Kettu ei pidä näistä, eikä jätä väliin tilaisuutta todistaa sitä.

Luomukset Muokkaa

Jälkeläiset Muokkaa

Älynväläykset Muokkaa

Henkilöt, joiden kanssa Kettu on ollut tekemisissä Muokkaa

Parhaat kaverit Muokkaa

Näistä Kettu pitää Muokkaa

Kiikun kaakun/EVVK Muokkaa

Näistä hän ei pidä Muokkaa

Näitä hän suorastaan vihaa Muokkaa

Arkkiviholliset Muokkaa

Malline:Ketut Malline:Mahdit Malline:UVT